loading...
فقط بخند
Ramtin بازدید : 13 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (1)

فرق بین مردای قدیم و جدید:
قدیمترها لحن مردها:
گستاخی مکن زن!! طعام را بیاور
اما اکنون:
عسلم امشب ظرفا نوبت منه یا تو:) )


 


 


امروز داشتم وسایلامو تمیز میکردم،
کارت کلاس زبان ۸سال پیشم رو پیدا کردم!
بعد به بابام گفتم نگاه کن بعد هشت سال هنوز اینو نگه داشتم!
بابام یه نگا بم کرد گفت پس من چی بگم که
بعد ۱۷ سال هنوز تورو نگه داشتم!
هیچی دیگه خودم از کادر خارج شدم


 


 


ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻟﻢ ﯾﮏ ﺳﺎﻝ ﺷﺪ ﺗﺎ ﮔﻮﺍﻫﯿﻨﺎمشو ﮔﺮﻓﺖ
ﻭﻗﺘﯽ ﻗﺒﻮﻝ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﻓﺴﺮﻩ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻟﻢ
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺘﺮ ﺑﻮد


 


 


 

به راننده ی میگم شهداهم میری میگه پ ن پ. من موندم اخه این کجاش پ ن پ داشت خو لامصب


 


 


اولی و دومی میرن یه دیوار خراب کنن. اولی کلنگ بر میداره چراغو میده دست دومی یکی میزنه دیوار دیوار خش بر نمیداره جاهاشونو عوض میکنن دومی با کلنگ میزنه دیوار، دیوار میریزه اولی میگه :اینجوری چراغ بگیرا!!


 


 


نصیحت۲۰۱۴
تو این اوضاع بی شوهری اگر پسرا کد پستی هم دادن باید بگیری!!!


 


 


 

خونمون مهمون اومد
وقتی در رو بازکردم دخترشون قدش حدودیک و نودبود
وقتی کفشش رو درآورد یک و هفتاد وپنج شد،
اومد توی خونه گل سرش رو برداشت شدیک و پنجاه
نگرانم کم کم محو بشه


 


 


ﺣﯿﻒ ﻧﻮﻥ ﻣﯽ ﺭﻩ ﮐﺮﺑﻼ، ﻗﺒﺮ ﻣﺨﺘﺎﺭ ﺭﻭ ﺑﻐﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﻣﯽ ﮔﻪ :"ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ! ﻋﺠﺐ ﻓﯿﻠﻤﻰ ﺑﺎﺯﻯ ﮐﺮﺩﻯ!


 


 


ارسطو را گفتند ادب از که آموختی؟
ارسطو قدری نگریست و گفت :نه! وجدانا قیافه من به لقمان می خوره؟؟


 


 


دیروز یه دختره داشت از زیر یه ساختون نیمه کاره رد میشد، یهو از بالا یه آجر افتاد تو سرش ولی هیچ اتفاقی براش نیوفتاد! نگو آجره خورده به کلیپسش جونشو نجات داده.
کلید اسرار این قسمت :کلیپس هارا مسخره نکنید


 


 


ﻭﺭﺯﺵ ﺻﺒﺤﮕﺎﻫﯽ ﻫﻤﻮﻥ ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﺳﻤﺶ ﭘﯿﺪﺍﺳﺖ ﯾﻌﻨﯽ، ﻭﺭﺯﺵِ ﺻﺒﺢ – ﮔﺎهی!
ﻧﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻪ :|


 


 


اگر از بى خوابى رنج میبرید
فقط کافیسست این جمله رو تکرار کنید
پاشم درس بخونم, فردا امتحان دارم
:)


 


 


حوصلم سریده بود یه اس با این مضمون نوشتم :"جسد پشت ماشینه کجا دفنش کنم؟ " و واسه یه شماره ناشناس فرستادم.
طرف اس داده :احمققققققق، من سرشو میخوام.
من::|
پلیس ناجا::(((
طرف ::)))
مذاکرات ژنو: o. O
من فکر کنم تحریما اثر خودشو گذاشته:))


 


 


یه گاز از دماغت میدی؟ (از عاشقانه های خرگوش و آدم برفی)


 


 


امروز یه پیرمردی جلوی مابود، به پسرعموم گفتم تو از اون سمتش با سرعت برو منم از این سمتش
عاقا ما رفتیم ازکنار پیرمره که شروع کنیم برنامه رو، که با شنیدن صدای میگ میگ پیرمرده غیب شد
خدایا اینا اگه پیرمردن ما چیم پس؟
من: o
بازم من: l
وهمچنان خودم :(


 


 


THE END

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آیلین در تاریخ 1392/10/08 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

خیلی بامزه بوووووووووووووود ... شکلک)


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 597